.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اظهارات جالب همسر مهدي كروبي

فاطمه كروبي درپاسخ به اين سوال كه چرا چند وقت پيش با انتشار نامه‌اي از ناامني خانواده‌اش سخن گفته بود گفت: آقاي مظفر، در شبكه دو سيما گفت كه سران فتنه را به مردم مي‌سپاريم و آقاي بروجردي، نماينده مجلس هم صحبت‌هاي مشابهي كرده بودند كه در روزنامه‌ها منتشر شده بود و اين سخنان به اين معني بود كه اگر اتفاقي براي ما مي‌افتاد حتماً مي‌گفتند مردم اين‌ها را كشته‌اند.

شبكه ايران نوشت؛ خانم فاطمه كروبي همسر مهدي كروبي، يكي از اشخاصي است كه طي روزهاي اخير مورد توجه برخي رسانه‌هاي ضد نظام و بيگانه قرار گرفته است.

اين اتفاق پس از آن رخ داد كه وي چند روز قبل نامه‌اي سرگشاده را در سايت‌هاي اينترنتي حامي جريان سبز منتشر كرد كه گويا مخاطب آن رهبر معظم انقلاب بود.

خانم كروبي در اين نامه به موضوع دستگيري فرزندش علي كروبي در روز 22 بهمن اشاره كرده و مدعي شده بود كه در مسجد اميرالمؤمنين مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

وي همچنين گفته بود كه فرزندش علي را نيز تهديد به "تجاوز جنسي " نيز كرده‌اند.

اگرچه ادعاي دستگيري و نگهداري علي كروبي يك روز بعد توسط آقاي دولت آبادي دادستان تهران تكذيب شد اما همين موضوع بار ديگر بهانه‌اي براي تبليغات عليه جمهوري اسلامي ايران در رسانه‌هاي ضد نظام شد.

در اين راستا طي روزهاي اخير برخي از رسانه‌هاي اپوزسيون مصاحبه‌هايي را با همسر مهدي كروبي كه سابقه نمايندگي در مجلس پنجم را نيز در كارنامه دارد، ترتيب داده‌اند.

يكي از اين مصاحبه‌ها، مصاحبه وي با سايت ضد انقلاب روزآنلاين است.

خانم كروبي در بخشي از اين مصاحبه در پاسخ به اينكه چرا همسرش به عنوان يكي از سران فتنه معرفي مي‌شود و اينكه گفته مي‌شود وي به آمريكا و اسرائيل وصل است گفته كه فحاشي و اهانت كردن بدون ارائه سند و مدرك هيچ ارزشي ندارد و اگر حكومت مستندي درباره ادعاهايي كه مطرح مي‌‎كند دارد، ارائه دهد.

با اين حال وي توضيحي در خصوص اينكه چرا او و همسرش طي ماه‌هاي اخير بدون ارائه سند اتهامات خطرناكي از جمله موضوع "تجاوز جنسي " به بازداشت شدگان حوادث اخير را مطرح كرده‌اند، نكرد.

چند ماه بعد از برگزاري انتخابات دهم رياست جمهوري بود كه مهدي كروبي در نامه‌اي سرگشاده كه خطاب به هاشمي رفسنجاني نوشته بود، بر اساس "شنيده‌هايش " مدعي شد در زندان‌هاي كشور به بازداشت شدگان حوادث اخير تجاوز جنسي مي‌شود.

اين ادعا كه بلافاصله تبديل به موضوع شماره يك هجمه‌هاي تبليغاتي ضد نظام عليه جمهوري اسلامي ايران شد هنگامي وارد فاز جديدي شد كه كروبي چند روز بعد ادعا كرد كه "اسنادي " نيز در اين رابطه در اختيار دارد.

با گذشت چند روز و رو نشدن سند شيخ اصلاحات، كنجكاوي رسانه‌ها باعث شد تا آنها سراغ حسين كروبي فرزند وي بروند و از او كه اين نامه را به دستور پدرش در اختيار رسانه‌ها قرار داده بود پرس و جو كنند.

وي در يكي از اين مصاحبه‌ها به خبرنگار شبكه تلويزيوني "بي‌بي‌سي فارسي " در پاسخ به اين سوال كه "رئيس مجلس ادعاي پدرتان را رد كرده و شما چه سندي داريد؟ " گفته بود: آقاي لاريجاني بايد براي گفته خود سند بياورد!

با اين حال با گذشت سه ماه از اين ادعا و تحقيق و بررسي در اين خصوص توسط كميته سه نفره قوه قضائيه، نه تنها ادعاي كروبي تكذيب شد، بلكه وي مجبور شد تا ادعاي خود را پس بگيرد.

اما خانم در بخش ديگري از اين مصاحبه در پاسخ به اين سوال كه چرا چند وقت پيش با انتشار نامه‌اي از ناامني خانواده‌اش سخن گفته بود اظهار داشت: آقاي مظفر، وزير سابق آموزش و پرورش در شبكه دو سيما گفت كه سران فتنه را به مردم مي‌سپاريم و آقاي بروجردي، نماينده مجلس هم صحبت‌هاي مشابهي كرده بودند كه در روزنامه‌ها منتشر شده بود و اين سخنان به اين معني بود كه اگر اتفاقي براي ما مي افتاد حتما مي‌گفتند مردم اين‌ها را كشته‌اند.

اما يكي ديگر از جالب‌ترين قسمت‌هاي اين مصاحبه جايي است كه خانم كروبي، هرگونه احتمال سازش همسرش با رئيس جمهور را رد كرده است.

خانم كروبي البته توضيح كاملي در خصوص اينكه منظور وي از سازش چيست نداد اما گفت با توجه به شناختي كه از همسرش دارد، او هيچگاه دكتر احمدي نژاد را به عنوان رئيس جمهور به رسميت نخواهد شناخت.

اين در حالي است كه چندي پيش مهدي كروبي به خبرنگار فارس گفته بود كه پس از تنفيذ حكم رياست جمهوري از سوي مقام معظم رهبري، احمدي نژاد را به رسميت مي‌شناسد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.